ساخت تاج گل

1 از 11
تاج گل برای جشن چرخه های طبیعت و تمام زندگی ساخته شده است. و از ابتدا ، ویراستاران ما تلاش کردند تا تاج گل را فراتر از انجمن تعطیلات سنتی خود ببرند.

در طول این سالها ، ما تعداد زیادی تاج گل زرق و برق دار دیگر برای تزئین دیوارها و درها و آویزان کردن روی دیوارها ایجاد کرده ایم. این تاج گل ها با انواع مواد ساخته شده اند – همیشه سبز ، کاه ، کاج ، فیلترهای قهوه ، زیور آلات کریسمس ، حتی زغال اخته تازه (یکی از تاج های مورد علاقه مارتا در تمام دوران).

تاج گل اغلب با کریسمس همراه است ، اما تزئینات زیبایی در طول سال ایجاد می کند. در پاییز ، درب مزین به تاج گل کاج گرم و جذاب به نظر می رسد. در زمستان ، یک تاج گل زغال اخته تضادی رنگارنگ با آسمان سفید و درختان برهنه ارائه می دهد. گل های رز ساتن که بر روی یک تاج گل پیچیده شده اند ، جزئیات ظریفی را به رویدادهای بهاری اضافه می کنند. و ، در تابستان ، صدف های دریایی در هر شکل و اندازه ای را می توان از خط ساحلی برای خانه ساحلی کنار دریا جمع آوری کرد. با استفاده از موادی که قبلا درج نکرده اید ، تاج های جدید بسازید: کریستال ، روبان های سیمی که به کمان بسته شده اند ، برچسب های برگ طلایی و حتی غلاف خشک شده دانه های آدامس شیرین. پس از قدم زدن در جنگل ، سعی کنید یک تاج گل از شاخه های سرو که جمع کرده اید ایجاد کنید ، یا با استفاده از صدف های دریایی که در ساحل جمع آوری کرده اید تاج گل بزنید. با کمی تخیل ، می توانید دکوراسیونی به یاد ماندنی در طول سال ایجاد کنید. تاج گل ها زیبا هستند که در داخل یا بیرون آویزان می شوند و فاسد نمی شوند ، بنابراین می توانید سال به سال از آنها استفاده کنید.

در اینجا ، ما نکات و تکنیک های ویراستاران خود را که برخی از موارد مورد علاقه ما را در طول این سال ها ایجاد کرده اند ، نشان می دهیم. به امید الهام بخشیدن به تاج گل خود.

30 روز هدیه ما را وارد کنید!
2 از 11 وسایل تهیه گل تاج
2 از 11
وسایل تاج گیری
چرا یک ظرف پر از وسایل تهیه تاج گل نگه ندارید ، که آزمایش مواد فصلی را راحت می کند؟ ویراستاران ما از ابزارها و مواد مختلفی استفاده می کنند. برای چسباندن مواد به فرم تاج گل خود ، از سیم های گل اندازه گیری های مختلف روی پاروها استفاده کنید (اگر از رنگ سبز یا سیم دیگری مانند مس یا برنج استفاده می کنید به رنگ سبز). همچنین می توانید از نوار گل در رنگ های مختلف ، نخ ، نخ گل و سنجاق مستقیم در اندازه های مختلف و چسب کاردستی استفاده کنید.

برای شکل دادن به فضای سبز ، از قیچی های هرس یا برش های مینیاتوری استفاده کنید. قطع کننده های سیم البته برای برش سیم تیزترین هستند. انبردست سوزنی برای رسیدن به شکاف های محکم ایده آل است. برای آویزان کردن تاج گل خود ، برای داشتن ظاهری یکپارچه و بدون نمایش ، به یکپارچه (به عنوان خط ماهیگیری نیز معروف است) نیاز دارید. یا رافیا و روبان را برای یک صفحه نمایش پررنگ و روشن امتحان کنید. سخت افزارهای آویزان ، از جمله قلاب های تصویری ، حلقه های D ، چشم های پیچ دار و میخ ها همه برای پروژه شما مفید هستند. آخرین ضرورت: دستکش کار کنید تا از شیره چسبناک و سوزن های خاردار همیشه سبز جلوگیری شود.

3 از 11 ساخت تاج گل انگور
3 از 11
ساخت تاج گل انگور
یک تاج گل انگور از دسته های در هم تنیده ای از شاخه ها ساخته شده است که به دلیل یکی از محکم ترین پایه هایی که دارای جذابیت طبیعی است ، محبوب است.

طرز تهیه: با استفاده از قیچی ، تزئینات (تصویر اینجا: شاخه های درخت عرعر ، غلاف اکالیپتوس ، کاسپیا و توت برفی) را به قطعات 6 تا 8 اینچی برش دهید. آنها را به صورت دسته ای دسته بندی کرده و با سیم به پایه تاج گل متصل کنید خرید آنلاین باکس گل

اینترنتی تاج گل مراسم

4 از 11 ساخت تاج گل سیمی
4 از 11
ساخت تاج گل سیمی
فرم تاج گل سیمی متنوع ترین پشتیبانی برای تاج گل است. به طور گسترده ای در اشکال مختلف موجود است ، آنها برای مواد سنگین مانند شاخه های همیشه سبز و مرکبات بسیار محکم هستند. یک قاب تک سیم برای یک تاج گل نازک و ظریف بهتر است. برای یک تاج گل زیبا ، با یک قاب دو سیم شروع کنید.

طرز تهیه: یک دسته کوچک از سبزی را روی فرم بگذارید و سه بار سیم گل را روی یک پارو محکم دور ساقه ها بپیچید. سیم را قطع نکنید. یک بسته دیگر اضافه کنید ، یکی قبلی را نصف کنید. سیم را دور ساقه بپیچید. افزودن بسته ها را تا رسیدن به نقطه شروع ادامه دهید. (برای این تاج گل ، ما از شاخه های خلیج یا اکالیپتوس استفاده کردیم ، اما شما می توانید از قلمه های همیشه سبز دیگر استفاده کنید. ما همچنین از یک جفت برش پیچ برای برداشتن قسمتی از شکل تاج گل استفاده کردیم و انتهای آن را با سیم بستیم.) سیم را زیر فرم قرار دهید ، با یک گره محکم کنید و با استفاده از سیم برش برش دهید. هنگامی که کل فرم پوشانده شده است ، سیم را ببندید و قبل از برش انتهای آن چند اینچ اضافی بگذارید.

5 از 11 ساخت تاج گل فایرولی
5 از 11
ساخت تاج گل فایرولی
فرم تاج گل فوم سبک وزن با فرم گرد صاف است – مناسب برای تاج گل که می خواهید آن را بپوشانید و به تنهایی وزن خود را تحمل نمی کند. می توان آن را با پارچه ، نخ و هر ماده دیگری پوشاند.

طرز تهیه: فرم را با اسپری رنگ کنید یا با پارچه بپوشانید. سپس ، با فشار دادن یک سنجاق از طریق تزئینات به پایه نرم در زیر ، از پین های مستقیم برای چسباندن به تزئینات (همانطور که در اینجا با قطعات کریستال نشان داده شده است) استفاده کنید. این کار را تکرار کنید ، تا جایی که می توانید تزیینات را به هم نزدیک کنید و از جواهرات کوچکتر در بالا برای پر کردن فاصله ها استفاده کنید. (اگر همه آنها یکدست نیستند نگران نباشید – این باعث ایجاد بعد می شود.)

6 از 11 ساختن تاج گل نی
6 از 11
ساخت تاج گل نی
یک تاج گل کاه با کاه طبیعی طبیعی یا یونجه برای ایجاد یک f ساخته می شود

source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *