دو نوع هود خانگی

atiskala  با عرضه قیمت هود آشپزخانه هودها بر اساس کاربرد به دو دسته صنعتی و خانگی تقسیم می شوند که در ادامه این گزارش می توانید شرایط مربوط به کیس خانگی را مشاهده کنید. به طور کلی دو نوع هود خانگی وجود دارد. نوع اول هودهای تصفیه هوا هستند که گرد و غبار و بو را مکیده و ذرات معلق را تا حد امکان از هوا خارج کرده و هوای تصفیه شده را به آشپزخانه برمی گرداند. نوع دوم هودهایی با خروجی هوا هستند که به مجرای متصل شده و از طریق آن گرد و غبار، چربی و بوهای نامطبوع از بین می روند. این هودهای طیفی به صورت معمولی، شومینه ای و جزیره ای موجود هستند، اما این هودهای هود آشپزخانه خانگی نیز از نظر طراحی و ظاهر به چند دسته کلی تقسیم می شوند که نوع مورب یکی از رایج ترین آنها در بازار است. این نوع از مدل های جدید و مدرن. بر خلاف شومینه هایی که به موازات صفحه گاز قرار می گیرند، هودهای مورب با زاویه 45 درجه نصب می شوند. معمولا فیلتر روی این هودها نمایان نیست و پشت درب هود قرار دارد. می توانید در حین استفاده
ظاهر کاپوت
ظاهر هود مانند رنگ، طرح، اندازه، استیل یا شیشه ای و همه این موارد تاثیر زیادی در ظاهر آشپزخانه شما خواهد داشت. همچنین امروزه هودها از نظر نوع نصب در انواع مختلفی ساخته می شوند و هرکس یک نوع را بر دیگری ترجیح می دهد. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب مدل مورد نظر اولویت بندی های لازم را انجام دهید تا از نتیجه راضی باشید.

اینها مهم ترین نکات قبل از خرید هود هستند که دانستن آنها در کنار شناخت بهترین برندها به شما در انتخاب عاقلانه کمک می کند. البته اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید بهتر است به مقاله ای که در خرید هود به چه نکاتی توجه کنید مراجعه کنید.

انواع هود
شناخت انواع هود به شما کمک می کند مدلی را انتخاب کنید که با نیاز و آشپزخانه شما سازگار باشد. در حالی که ظاهر کابینت و آشپزخانه تاثیر بسزایی در این انتخاب دارد، اما در نهایت سلیقه شخصی است.

هود جزیره ای: این نوع هود از سقف آویزان شده و بالای اجاق گاز قرار می گیرد.
هود شومینه ای: این هود به موازات اجاق گاز نصب می شود.
هود مخفی (توکار): این نوع به صورت توکار بوده و فضای نسبتا کمی را اشغال می کند.
هود زیر کابینتی: یکی از معروف ترین و قدیمی ترین هودهایی است که زیر کابینت و بالای اجاق گاز قرار می گیرد.
هود مورب: این نوع مدل پرطرفدار با طراحی زاویه دار بالای اجاق گاز نصب می شود.
هر یک از این انواع دارای طیف وسیعی از مدل های تولید شده توسط برندهای مختلف می باشد. در عین حال هر کدام علاوه بر داشتن طرفداران فراوان، عملکرد خاص خود را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *